Beba i slikovnice: šta, kada i kako?

Ono od čega nikada nije prerano početi jesu pesmice koje mama može pevušiti ili izgovarati bebi već od prvih meseci života, tokom rutinskih aktivnosti vezanih uz svakodnevnu negu (presvlačenje, kupanje, uspavljivanje, masaža i dr.).

Opširnije:

Dete ima zamišljenog prijatelja?

Dete ima zamišljenog prijatelja?

Roditelji su često zabrinuti kada primete da njihovo dete ima zamišljenog prijatelja. U prošlosti su stručnjaci smatrali da su deca koja se igraju sa zamišljenim prijateljima sklona psihopatološkim simptomima. Međutim, detaljnjije bavljenje temom ukazalo je da zamišljeni prijatelji prvenstveno imaju

Opširnije:

9 interesantnih činjenica o učenju i poremećaju pažnje

9 interesantnih činjenica o učenju i poremećaju pažnje

Osnovno:

  • Nije svako učenje i poremećaj pažnje poremećaj učenja.
  • ADHD nije poremećaj  učenja (LD), ali je učestalo kod dece sa poremećajem učenja.
  • Postoje intervencije, ne medicinski tretmani, za poremećaj učenja.

U skorijem istraživanju sprovedenom od strane Nacionalnog centra za poremećaje

Opširnije:

Prenatalno vaspitanje

Prenatalno vaspitanje

Transpersonalna komunikacija se odvija izmedju majke i deteta i njegovog okruženja preko amnionske tečnosti medijum preko koga se mogu prenositi zvučni stimulusi. Prenos prijatne muzike, prijatnih reči odvija se na harmoničniji način, a nekih neprijatnih reči (vika, galama, svadja) se

Opširnije:

Emocionalni razvoj deteta

Emocionalni razvoj deteta

Šta su emocije?

U našem jeziku najbliži pojmovi su osećaji. Najjednostavnija definicija osećaja bila bi "stanje uzbuđenosti nastalo kao reakcija na neki spoljašnji podražaj"'. Ta unutarnja uzbuđenost uzrokuje telesne promene i pokreće određena ponašanja.

Osećaj je neodvojiv od telesne senzacije,

Opširnije:

Da li moje dete ima komunikativne i govorne smetnje?

Pitanja koja mogu usmeriti i navesti roditelje da na vreme potraže pomoć stručnjaka.

Opširnije:

Kako oblikovati tekst za lakše čitanje osobama sa disleksijom

Kako oblikovati tekst za lakše čitanje osobama sa disleksijom

Svaka osoba pri čitanju je podložna umoru i zamoru očiju. Kada se dugo koncentrišemo  na neki deo teksta, reči se mogu zamutiti od umora i naprezanja očiju. Umorna osoba često greši u čitanju.

Osobe sa disleksijom često, dok čitaju, imaju 

Opširnije:

Raspoloženje roditelja - uticaj na dete

Raspoloženje roditelja - uticaj na dete

Raspoloženje roditelja utiče na dete i roditelji trebaju biti svesni svog raspoloženja i kako njihovo emocionalno stanje utiče na dete. Može se reći da je raspoloženje roditelja glavni faktor koji određuje ne samo ponašanje deteta, već i reakciju roditelja na

Opširnije:

Autizam i pozorište

Autizam i pozorište

Istraživanje sprovedeno na engleskom Kent Univerzitetu koristi kreativnost i intermedijalne jezike kao način komunikacije (˙komunikacijski most) sa decom koja imaju autizam.

U članku: Materijalni glasovi: intermedijalnost i autizam u časopisu Istraživanje u drama edukaciji (pozorišnoj edukaciji, teatar edukaciji), Dr. Melisa Trimingem

Opširnije:

Neverbalna komunikacija

Neverbalna komunikacija

Humana komunikacija, odnosno komunikacija kod čoveka je veoma intenzivna, veoma složena i raznovrsna, uz to je i veoma učestala. Ona je stalni pratilac ljudske aktivnosti i uključena je gotovo u celokupno čovekovo ponašanje. Uz verbalne simbole, čovek stalno koristi i

Opširnije:

Pratite nas na FB!

Kontakt info

Mirijevski bulevar 17b. Karaburma

011 40 74 512

011 29 70 891

065 865 12 60

 higialogos@gmail.com

Brzi kontakt:

Kompletan autorski sadržaj, koji uključuje grafičke, tekstualne, programske i ostale materijale, nalazi se pod zaštitom važećeg zakona o autorskom i srodnim pravima. U slučaju da želite da objavite neki od sadržaja sa sajta bez obzira o kojem se mediju radi (elektronski, štampani, ili internet medij), obavezno je obezbediti prethodno pisano odobrenje Logopedskog centra Higia logos. Neovlašćeno korišćenje smatra se povredom autorskih prava centra i za posledicu može imati pokretanje sudskog spora. Pojedine informacije sa sajta moguće je prenositi pod uslovom da su vidno navedene, u adekvatnom obliku, da je “informacija preuzeta sa sajta http://logoped.org.rs i obavezom poštovanja zakona o autorskom i srodnim pravima.